نكات بسيار مهم افزايش اسپرم زنان
نوشته شده توسط : سارا

افزايش سلامتي بدن به توليد بيشتر اسپرم منجر مي شود؛ بنابراين از مصرف مشروبات الكلي، مواد مخدر و دخانيات دوري كنيد.
يكي از بهترين راه ها براي بهبود سلامتي بدن مصرف پروتئين است. سعي كنيد از منابع غذايي سرشار از پروتئين كه چربي كمي دارند استفاده كنيد مثل سبزيجات و غلات كامل
هميشه يادتان باشد مواد غذايي ارگانيك بهترين گزينه براي انتخابند. هر غذايي را از نوع ارگانيك انتخاب كنيد.
قطعا ورزش كردن بخش مهمي از يك سبك زندگي سالم را به خودش اختصاص مي دهد. ورزش منظم ترشح هورمون استرس كه باعث صدمه ديدن اسپرم ها مي شود را كاهش مي دهد. تناسب اندام هم در زنان و هم در مردان به افزايش قدرت باروري شان كمك مي كند.
در عين حال ورزش سنگين و شديد مضر است. اگر دوچرخه سواري مي كنيد بيش از اندازه پدال نزنيد و حتما با پزشكتان درباره مدت و شدت ورزش كردن مشورت كنيد. انجام تمرينات يوگا، تاي چي و مديتيشن هم در كاهش استرس و افزايش ميزان اسپرم ها موثرند.اگر به دنبال افزايش ميزان اسپرم هستيد بهتر است به روابط جنسي تان نظم بدهيد و هر سه روز يكبار رابطه جنسي داشته باشيد.

مشخص شده است كه صبح ها ميزان اسپرم بيشتر از مواقع ديگر است؛ بنابراين اگر قصد بارداري داريد بهتر است در فاصله بين صبح تا بعد از ظهر رابطه جنسي داشته باشيد.
گرماي زياد سلامت اسپرم ها را به خطر مي اندازد بنابراين از حمام كردن با آب خيلي داغ و يا حتي پوشيدن لباس هاي خيلي تنگ خودداري كنيد.
ادامه مطلب...

 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: